A kilátás útja Bad Schönau

• Szép kilátás
  • Család- és gyerekbarát

Részletek: A kilátás útja Bad Schönau

A kilátás útja egy körtúra-útvonal, Bad Schönau parkjából indulva, szép panorámákkal a településre és a körülötte fekvő tájra.

„Akinek nincs cél a szeme előtt, nem tud utat se maga mögött hagyni”. Ernst Ferstl alsó-ausztriai író rövid szövegei és idézetei gondolkodásra késztetik a kirándulókat a „A kilátás útján”. Több táblánál állhat meg egy rövid szünetre a vándor a 100 perces, könnyű körútvonal mentén, és hagyhatja hatni magára a tájat és a természetet.

Bad Schönau számtalan túralehetőséget és a hozzá tartozó túratérképet is biztosítja. „A kilátás útján” az Ortbauer és a Maierhöfen településrészeket érintjük. A túra után Bad Schönauban számos lehetőségünk van betérni egy étkezésre valahova, vagy akár éjszakára megszállni valahol, vagy a gyógyfürdő parkjában lazítani.

Bad Schönau gyógyfürdő parkja

Utak leírása A kilátás útja Bad Schönau

Bad Schönauból indulunk, a park melletti úton jobboldalt. Balra fordulunk a Wiesenwegre, az Erlenbach mentén és a Rosalienkapelle mellett elhaladva, a kék színnel jelzett E7-es útra. Következőnek balra kanyarodunk a sárga jelzésű E2-es útra. Ezt követjük Ortbaueren keresztül és továbbra is egyenesen megyünk. Az E4 és E2 utak kereszteződésében egyenesen továbbhaladunk Maierhöfen irányába. Maierhöfenben balra fordulunk és a Maierhöfner Straßen át visszatérünk Bad Schönau központjába.

Bécsből: A2-es déli autópálya, Krumbach lehajtóig. A 76-es, Krumbach lehajtónál Krumbach/Magyarország irányába hajtson, majd a Krumbach csatlakozásnál menjen a B55-ös útra. Bad Schönauban kanyarodjon jobbra a Hauptstraßera, ezt kövesse egyenesen a Koder fogadóig.

Grazból: A2-es déli autópálya, Aspang-Zöbern lehajtóig. Kanyarodjon jobbra a L137-re. Kövesse az utat. Forduljon jobbra a Kirchschlager Str.-ra/B55-re. Bad Schönauban kanyarodjon jobbra a Hauptstraßera, ezt kövesse egyenesen a Koder fogadóig.

A gyógyfürdő park körül elegendő parkolóhely áll rendelkezésre.

Bécs újhely főpályaudvartól a regionális vonattal (Aspang irányába) utazzon Edlitz-Grimmenstein megállóig. Innen busszal (Kirchschlag in der Buckligen Welt, postahivatal /Postamt/) a Bad Schönau B55/Abzweigung Ort (település elágazás) megállóig.

A BLAGUSS NÖ cég naponta biztosít autóbusz-kapcsolatot Bécsből, Südtiroler Platzról Bad Schönauba.

További információkat a www.oebb.at és www.vor.at oldalakon talál.

Bécsből és a vasútállomásokról vendégszállító szolgáltatás: Reisedienst Schwarz: +43 (0) 2646/8386

Wiener Alpen in Niederösterreich, www.wieneralpen.at, +43 / 2622 / 78960

Tourismusinformation Bad Schönau, www.badschoenau.at, +43 / 2646 / 8284

Mindig vigyen magával megfelelő térképeket. A túrához megfelelő, szilárd cipőt viseljen, vigyen magával nap- és esővédelmet, valamint vizet és uzsonnát. Vigye magával mobiltelefonját, és mentse el a hegyi mentőszolgálat segélyhívó számát: 140

Biztonsági előírások

Szeretnénk, ha túrái a Bécsi Alpokban minden szempontból szép és biztonságos élmény legyenek. Ezért kérjük ügyeljen a következőkre:

Előkészületek

Az útvonal kiválasztásakor győződjön meg róla, hogy megfelel-e a saját hegyi tapasztalatainak és kondíciójának. Előre tájékozódjon az időjárásról. A hegyekben az időjárás meglepően gyorsan tud megváltozni. Ezért mindig megfelelően felszerelve induljon útnak (pl. eső elleni védelem).

Ellenőrizze, hogy a hütték és pihenőállomások, ahova útközben szeretne betérni, nyitva vannak-e. Tájékoztasson valakit a kiválasztott útvonalról és a visszaérkezés tervezett időpontjáról, mielőtt elindulna.

Térkép ajánlások

Wanderkarte Bad Schönau; freytga&berndt Wk422

Ha a túráját szeretné egy bad schönaui tartózkodással összekötni, akkor a Hotel Weber vagy a Königsberg gyógyfürdő a legjobb helyek Önnek.