Szélkerék-útvonal

• Szép kilátás
  • Evés-ivás lehetőség

Részletek: Szélkerék-útvonal

E-bringa útvonal Lichtenegget és Hollenthont érintve. A lichteneggi kilátóplatformmal rendelkező szélkerék a körút csúcspontja.

A Szélkerék-útvonal jelzése világoskék. Hollenthonban lehet rajta rövidíteni. Az ambiciózusabb e-bringások ezt az útvonalat összeköthetik az Időjárás-útvonallal (narancssárga jelzés).

Lichtenegg

Utak leírása Szélkerék-útvonal

Az útvonal Lichteneggben kezdődik. Hajtson végig a Hauptstraßen és Maierhöfenen. Maierhöfen után kanyarodjon jobbra Pesendorf auf Tafern felé. Pesendorfban megyünk el a kilátóplatformos szélkerék mellett - szombaton és vasárnap van nyitva látogatóknak. Tekerjünk át Pesendorfon és Lehenen, amíg Hollenthonba nem érünk. Itt van lehetőség a Boszorkányútvonal és a Anna útvonal felé áttérni összekötő utakon. Egyébként kanyarodjunk jobbra, a Posch fogadó mentén. (Az útvonal itt lerövidíthető, ha jobbra fordulunk a L4101-es úton, majd jobbra tovább az úton.) Itt enyhén balra tartsunk Spratzeck irányába, kövessük az utat, majd kanyarodjunk jobbra a Spratzauba. Kövessük az utat és a Spratzbachot, tartsunk jobbra és visszaérünk Lichteneggbe.

Az útvonalat a "Windradroute Nr. 5” („5. sz. Szélkerék-útvonal") világoskék színű táblái jelzik.

Bécsből az A2 autópályán menjen az Edlitz lehajtóig. Innen a B55-ös főúton és a L4176-os úton és L145-ös úton jut el Lichteneggig.

Grazból az A2 autópályán menjen az Aspang lehajtóig. Innen a L4179-es úton és a L145-ös úton jut el Lichteneggig.

Parkolni az önkormányzati hivatalnál lévő e-bringa kölcsönzőállomásoknál lehet.

Bécsújhely pályaudvarról regionális busszal utazzon Lichteneggig.

További információkat a www.vor.at oldalakon talál.

Itt ingyenesen megrendelheti a Bucklige Welt e-bike mappát online.

Wiener Alpen in Niederösterreich, www.wieneralpen.at, +43 2622 / 78960

Erlebnisregion Bucklige Welt süd,  www.buckligewelt.info +43 676 / 3509806

Mindig vigyen magával megfelelő térképeket. A túrához megfelelő, szilárd cipőt és sisak viseljen, vigyen magával nap- és esővédelmet, valamint vizet és uzsonnát. Vigye magával mobiltelefonját, és mentse el a mentőszolgálat segélyhívó számát: 144

Biztonsági előírások

A bécsi Alpokban tett túráinak minden szempontból szép és biztonságos élményt kell nyújtaniuk. Ezért kérjük, vegye figyelembe a következőket:

Felkészülés

Az útvonal kiválasztásakor ügyeljen arra, hogy az megfeleljen az Ön tapasztalatának és kondíciójának. Előzetesen ellenőrizze az időjárás-előrejelzést. A hegyekben az időjárás meglepően gyorsan változhat. Ezért mindig ennek megfelelően felszerelve induljon el (pl. esővédővel).

Ellenőrizze, hogy az útközben meglátogatni kívánt hütték és büfék nyitva vannak-e. Indulás előtt tájékoztasson valakit az útvonalválasztásról és a tervezett visszatérésről.

E-bike kölcsönzés a Lichtenegg-i önkormányzati hivatalban. Az akkumulátorokat a Maria Schnee fogadóban lehet feltölteni.