Messzi látó útvonal

• Szép kilátás
  • Megközelíthető vonattal és busszal

Részletek: Messzi látó útvonal

E-bringa útvonal Grimmenstein vasútállomástól Hocheggen át az Urbankapellehez, és vissza Grimmensteinba. Rövidebb túrához az utat Hocheggben le lehet rövidíteni.

Grimmenstein/ vasútállomás - Kunstgraben - Urbankapelle - Hochegg - Grimmenstein/ vasútállomás

Az összekötő utakat zöld e-bringa szimbólum jelzi. Grimmenstein vasútállomástól indulnak az összekötő utak a többi útvonalhoz. Ezen útvonal csúcspontjai a keresztút (Marterlweg) Hocheggben és a Pichler család mustfogadója, ahol házi készítésű termékeket is vásárolhatunk.

Grimmenstein vasútállomás

Utak leírása Messzi látó útvonal

Az útvonal Grimmensteinban kezdődik. A B54-es Wechsel főút mentén haladjunk, majd forduljunk be jobbra a Hochegger Straßera. A hosszúra nyújtott kanyarokat követve a csodás kilátás mellett elhaladván jutunk Hocheggbe, átmegyünk a településen és egyenesen továbbmegyünk a Hollabrunner Straßen.  Keresztülvágunk a településen az Urbankapelleig (Urbán-kápolna), majd jobbra térünk a Molfritz-Urbankapelle teherútra. Az utat követjük és jobbra kanyarodunk Kirchau felé. Jobbra kanyarodás után a Heissenhofstraßet követjük. Aztán egyenesen tovább az Ebener Straßen, a Kunstgrabenen át lefelé majd jobbra a Schulgasseba fordulunk, és visszajutunk a kiindulópontra, ahol van egy összekötő út.

Az útvonalat a "Weitblick Nr. 6” („6. sz. Messzi látó útvonal") lila színű táblái jelzik.

Bécsből vagy Grazból az A2-n menjen a Grimmenstein lehajtóig.  Majd kövesse a B54-es utat Grimmensteinig.

Grimmenstein vasútállomásnál van parkolási lehetőség.

Bécsújhelyről rendszeresen közlekednek regionális vonatok Grimmensteinba.

További információkat a www.oebb.at oldalon talál.

Wiener Alpen in Niederösterreich, www.wieneralpen.at, +43 / 2622 / 78960

Erlebnisregion Bucklige Welt, www.buckligewelt.info, +43 676 / 35 09 806

Mindig vigyen magával megfelelő térképeket. A túrához megfelelő, szilárd cipőt és sisak viseljen, vigyen magával nap- és esővédelmet, valamint vizet és uzsonnát. Vigye magával mobiltelefonját, és mentse el a mentőszolgálat segélyhívó számát: 144

Biztonsági előírások

A bécsi Alpokban tett túráinak minden szempontból szép és biztonságos élményt kell nyújtaniuk. Ezért kérjük, vegye figyelembe a következőket:

Felkészülés

Az útvonal kiválasztásakor ügyeljen arra, hogy az megfeleljen az Ön tapasztalatának és kondíciójának. Előzetesen ellenőrizze az időjárás-előrejelzést. A hegyekben az időjárás meglepően gyorsan változhat. Ezért mindig ennek megfelelően felszerelve induljon el (pl. esővédővel).

Ellenőrizze, hogy az útközben meglátogatni kívánt hütték és büfék nyitva vannak-e. Indulás előtt tájékoztasson valakit az útvonalválasztásról és a tervezett visszatérésről.

E-bike kölcsönzés a grimmensteini Felix Picher KEG "eni" benzinkútnál.